AGAMI'93 Kft. - ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK 2021.
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormány rendelet valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült.
AGAMI'93 KFT. üzemelteti a https://lerbolario-naturkozmetikumok.hu/ weboldalt.
Az AGAMI'93 KFT. a 2018. május 23. napján kelt Általános Szerződési Feltételeket hatályon kívül helyezi és helyébe az alábbi ÁSZF lép.
Kérjük látogatóinkat, hogy a https://lerbolario-naturkozmetikumok.hu/ weboldal használatát megelőzően olvassák el általános használati feltételeinket.
AMENNYIBEN AZ ÁLTALÁNOS HASZNÁLATI FELTÉTELEINKKEL NEM ÉRTENEK EGYET KÉRJÜK, NE HASZNÁLJÁK A WEBOLDALT!
A https://lerbolario-naturkozmetikumok.hu/ weboldal használatával vagy az AGAMI'93 KFT. termékei megrendelésével Ön automatikusan elismeri, tudomásul veszi és magára nézve kötelezőnek fogadja el az alábbi szerződési feltételeket.
1. § CÉGADATOK
A Kereskedő neve: AGAMI'93 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság. (továbbiakban: AGAMI'93 KFT.)
A Kereskedő képviselője: Csonka Dániel Gábor ügyvezető
A Kereskedő székhelye: 6721 Szeged, Szent Miklós u. 13.
A Kereskedő levelezési címe: 6721 Szeged, Szent Miklós utca 13.
A Kereskedő Cg.: 06 09 007515
Vezetve a Szegedi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.
A Kereskedő adószáma: 12693326-2-06
A Kereskedő KSH számjele: 12693326 4645 113 06
A Kereskedő bankszámlaszáma: CIB Bank 10700062-47950209-51100005
A Kereskedő telefonszáma: +36 70 367 4712
Ügyfélszolgálat elérhetősége: minden hétköznap 09:00 - 13:00 között
Email: lerbolario@agami.hu
A honlap tárhelyszolgáltatójának adatai:
Netlight Consulting Kft.
1148 Budapest, Bánki Donát utca 12/B. 1. em. 9.
Cégjegyzékszám: 01 09 192123
Adószám: 14188127-2-42
06 30 355 0880
info@domainflotta.hu
https://domainflotta.hu/
Szerver üzemeltető:
G&B COM Bt.
6753 Szeged, Zsukov tér 10.
Cégjegyzékszám: 06 06 014253
Adószám: 21884203-2-06
+36 30 302 4588
info@gbcom.hu
http://www.gbcom.hu
2. § FOGALOMMEGHATÁROZÁSOK
a.) Kereskedő: AGAMI'93 KFT.
b.) Vásárló: aki az AGAMI'93 KFT. https://lerbolario-naturkozmetikumok.hu/ weboldalát használja és/vagy a weboldalon keresztül terméke(ke)t rendel meg.
c.) Fogyasztó: a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 8:1.§ 3. pontjában foglaltak szerint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
d.) Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül.
e.) Elektronikus kereskedelmi szolgáltatás: olyan információs társadalommal összefüggő szolgáltatás, amelynek célja valamely birtokba vehető forgalomképes ingó dolog – ideértve a pénzt és az értékpapírt, valamint a dolog módjára hasznosítható természeti erőket –, szolgáltatás, ingatlan, vagyoni értékű jog üzletszerű értékesítése, beszerzése, cseréje vagy más módon történő igénybevétele.
f.) Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.
3. § ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK
a.) A kereskedő honlapján felsorolt és konkrétan körülírt termék(ek)et interneten (a korábban már megjelölt honlapon) rendelheti meg.
b.) A kereskedő honlapjáról történő megrendelésnek (vásárlásnak) nem feltétele az érvényes regisztráció lehetőség van „ VENDÉGVÁSÁRLÁS ” -sal is megrendelni a termék(ek)et.
c.) Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény – a továbbiakban Ektv. – 5. § (2) bekezdése alapján tájékoztatjuk, hogy az internetes áruházon keresztül megkötött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető, a szerződés tartalma azonban a vásárlónak küldött elektronikus visszaigazoló leveleinkből rekonstruálható.
d.) A szerződés nyelve a https://lerbolario-naturkozmetikumok.hu/ weboldalon történő vásárlás esetén magyar.
e.) A megrendelt termék használati utasítását, illetőleg tájékoztatóját használat előtt feltétlenül olvassa el.
f.) A weboldalon megjelenített képek illusztrációk.
4. § MEGRENDELÉS FOLYAMATA (TECHNIKAI LÉPÉSEK)
a.) A termék(ek)ről és azok összetételéről a weboldalon információ és illusztráció is elhelyezésre került, de amennyiben kérdése van, vegye fel velünk a kapcsolatot.
b.) Általános esetben 1 (egy) termék kerül a kosárba, kérjük amennyiben több terméket kíván megrendelni, növelje a darabszámot a megfelelő gombra kattintással.
c.) A termék „ KOSÁRBA ” gombra kattintással helyezhető a kosárba, melyet követően az alábbi tájékoztató kerül megjelenítésre.
d.) Amennyiben tovább kíván vásárolni, ezt megteheti.
Amennyiben meg kívánja tekinteni a kosár tartalmát, akkor kattintson a „ KOSÁR ” ikonra a weboldal jobb felső sarkában, ahol megjelenik a kosárban lévő termék, annak bruttó végösszege.
Amennyiben a megrendelést be kívánja fejezni, kattintson a „PÉNZTÁR” gombra.
e.) Amennyiben a kosár menüben a megrendelését áttekintette és az megfelelő, folytassa a megrendelési folyamatot a „PÉNZTÁR” gombra kattintással vagy folytathatja a vásárlást a „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” gombra kattintva.
f.) A pénztár menüben a korábban regisztrált vásárló a „ BELÉPÉS ” gombra kattintva adhatja meg a belépéshez szükséges adatait, amennyiben még nem regisztrált, a „REGISZTRÁCIÓ” gombra kattintson, amennyiben nem kíván regisztrálni, kattintson a „VENDÉGVÁSÁRLÁS” gombra.
g.) A regisztrált fiókba történő belépéshez szükséges az e-mail cím és jelszó megadása, amennyiben regisztrálni kíván szükséges, hogy megadja az alábbi adatokat:
- keresztnév és vezetéknév,
- e-mail,
- telefonszám,
- jelszó,
- számlázási cím,
- szállítási cím amennyiben eltér a számlázási címtől.
Amennyiben vendégként kíván vásárolni, adja meg az alábbi adatokat:
- keresztnév és vezetéknév,
- e-mail,
- telefonszám,
- számlázási cím,
- szállítási cím amennyiben eltér a számlázási címtől.
h.) Amennyiben a kosárba helyezett termék nem megfelelő az „ X ” ikonra kattintva távolíthatja el a terméket a kosárból.
i.) Ezt követően a szállítási mód választható ki.
A megrendelt termék átvehető személyesen a 6721 Szeged, Szent Miklós utca 13. szám alatt, ebben az esetben az átvétel INGYENES.
GLS házhozszállítás esetében a díj 20.000 Ft, azaz Húszezer forint rendelési érték alatt 990 Ft, azaz kilencszázkilencven forint, afölött DÍJMENTES.
MPL házhozszállítás esetében rendelési értéktől függetlenül,
a 0-10 kg súlyú csomagok szállítási díja 1990 Ft, azaz ezerkilencszázkilencven forint,
a 10-20 kg közötti súlyú csomagok szállítási díja: 2.990 Ft, azaz kettőezerkilencszázkilencven forint,
a 20-40 kg közötti súlyú csomagok szállítási díja: 5.990 Ft, azaz ötezerkilencszázkilencven forint.
MPL házhozszállítás esetén alap esetben a 0-10 kg súlyú csomagokra vonatkozó szállítási díj kerül felszámításra. Az ettől nagyobb súlyú csomag esetén szállítást megelőzően tájékoztatjuk a Vásárlót a szállítási összegről.
Logisztikai partnerünk:
GLS General Logistics Systems Hungary Kft.
Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
Cégjegyzékszám: 13 09 111755
Adószám: 12369410-2-44
Honlap: https://gls-group.eu/HU/hu/home
Telefon: +3629/886-670
Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat, amely munkanapokon 7.00 - 20.00 óra között érhető el.
A GLS-Hungary Kft Adatvédelmi Szabályzata: https://gls-group.eu/EU/en/dataprotection/glshungary
j.) A vételár kifizetésének módjai:
1.) bankkártyával online
2.) utánvéttel, amelynek díja: 400 Ft
k.) Az AGAMI'93 KFT. az OTP Mobil Szolgáltató Kft. (székhely: 1143 Budapest, Hungária krt. 17-19., Ügyfélszolgálat: ugyfelszolgalat@simple.hu +36 1/20/30/70 3-666-611, Cégjegyzékszám: 01-09-174466, Nyilvántartó hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, adószám: 24386106-2-42) / továbbiakban: SimplePay / bankkártyás fizetési szolgáltatását használja.
l.) A bankkártyás fizetés a SimplePay biztonságos elektronikus fizetés felületén keresztül történik.
A weboldal a fizetéskor használt bankkártya adatokhoz nem fér hozzá és nem tárolja azokat.
A rendelési folyamat befejezése után egy visszaigazoló levelet fog kapni.
A fizetési tranzakcióról szóló információkat az alábbi webhelyen éri el: https://simplepay.hu/
Tudomásul veszem, hogy az Agami'93 Kft. (6721 Szeged, Szent Miklós u. 15.) adatkezelő által a lerbolario-naturkozmetikumok.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
Név, E-mail cím, Telefonszám, Ország, Város, Irányítószám, Cím.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff/
m.) Ezen a felületen van lehetőség a bevitt adatokat a megrendelés előtt újra áttekinteni, szükség esetén a bevitt adatokat megváltoztatni / módosítani, valamint törölni.
n.) A megrendelést a " MEGRENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE " gomb megnyomásával küldheti el, amelyhez előbb szükséges jelen ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató elfogadása a négyzet kipipálásával.
o.) A vásárló tudomásul veszi, hogy a https://lerbolario-naturkozmetikumok.hu/ webáruházban történő véglegesített megrendelés (vételi ajánlat) és annak a kereskedő részéről történt visszaigazolása által érvényes adásvételi szerződés jön létre, mindezekre figyelemmel a megrendelés véglegesítése olyan nyilatkozat (vételi ajánlat), amely fizetési kötelezettséget von maga után.
A véglegesítő gombfunkció aktiválását megelőzően a webáruház honlapján a szöveges részben a „MEGRENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE” felirat jelenik meg.
p.) Ha az Önnek küldött visszaigazolás nem érkezik meg 24 (huszonnégy) órán belül, akkor hibás e-mail címet adott meg vagy valamilyen adatbeviteli hiba történt, ebben az esetben haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot az AGAMI'93 kft. -vel telefonon a +36 70 367 4712 telefonszámon vagy a lerbolario@agami.hu elektronikus levelezési címen.
q.) Amennyiben a visszaigazolás legkésőbb 48 (negyvennyolc) órán belül nem érkezik meg, a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.
r.) Érvényes rendelés: A rendelés akkor tekinthető érvényesnek, ha a vásárló a rendelési folyamat során minden kötelező adatot kitöltött.
Ekkor a visszaigazoló elektronikus levélben – rögzítésre kerül a megrendelt termék annak bruttó vételára – a szállítás vagy utánvét díja – továbbá a megrendelő adatai, a szállítási adatok és a kiválasztott fizetési mód.
s.) Rendelés visszavonása/törlése: A rendelés törlésére vagy visszavonására a megrendeléstől számított 10 (tíz) percen belül kerülhet sor.
Ebben az esetben haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot az AGAMI'93 KFT. -vel a telefonon a +36 70 367 4712 telefonszámon vagy a lerbolario@agami.hu elektronikus levelezési címen.
Egyéb esetben a megrendelés minden esetben fizetési kötelezettséget von maga után, amelyről a vásárló tájékoztatásra kerül a véglegesítő gombfunkció aktiválását megelőzően.
t.) Adatbeviteli hibák kijavítása:
A darabszám beírása majd a zöld „FRISSÍTÉS” ikonra kattintva pedig a darabszám változtatható meg.
Amennyiben a személyes profiljában korábban bevitt adatok változtak meg azt a profilban tudja módosítani „BELÉPÉSI ADATOK MÓDOSÍTÁSA” opciót választva.
Ha a megrendelést követően észlelte, hogy bármely adatát tévesen adta meg haladéktalanul vegy fel a kapcsolatot az AGAMI'93 KFT. -vel a telefonon a +36-62/559-400telefonszámon vagy a lerbolario@agami.hu elektronikus levelezési címen.
u.) A weboldal fejlécében a „BELÉPÉS” menüpontra kattintva a „BEJELENTKEZÉS” opció alatt az „ELFELEJTETT JELSZÓ" feliratra kattintva a regisztrált e-mail címe megadásával új jelszót tud igényelni.
A megadott e-mail címre kerül elküldésre egy új jelszó.
A „ BELÉPÉS ” menüpontban az új jelszó és a regisztrált e-mail címe megadásával ismételten sikeresen beléphet.
A jelszóváltás sikerességét az új jelszóval való sikeres bejelentkezés jelenti.
6.§ FIZETÉSSEL ÉS AZ ÁRRAL KAPCSOLATOS TÁJÉKOZTATÁS
a.) A „Raktáron nem lévő termék” esetén a feltüntetett árak és szállítási idők tájékoztató jellegűek.
b.) Az AGAMI'93 KFT. az árváltoztatás jogát fenntartja.
c.) A mindenkori bruttó vételár, – vagyis a termékért a fogyasztói forgalomban fizetendő ár – az információs oldalon a termék mellett található akként, hogy a vételár magában foglalja az ÁFA összegét, de a szállítás vagy az utánvét költségét nem tartalmazza.
Ezen költségek a megrendelés folyamatában a „ KOSÁR ” -ban tekinthetőek meg egyedileg.
d.) A vásárló köteles az átvétel időpontjában a termék külső sérülésmentes csomagolását és a csomagolásban található terméket tételesen ellenőrizni és hiánytalan mennyiségi teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni.
Ezt követően mennyiségre vonatkozó reklamációt a kereskedő nem fogad el.
A futárnak adott átvételi elismervény aláírásával a vásárló elismeri a sérülésmentes csomag átvételét, és a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a futár jelenlétében jegyzőkönyvben kerül rögzítésre.
A számlát a csomagban helyezzük el, amelyen ellenőrizhetőek a cikkszámok, darabszámok.
h.) Amennyiben a vásárló bármilyen külsérelmi nyomot vél felfedezni a csomagoláson, a futár jelenlétében bontsa fel a küldeményt, és ellenőrizze le, hogy a csomagoláson belül a termék sérülésmentes és hiánytalan, csak ezt követően írja alá az átvételt.
A futár sérült csomag esetén köteles megvárni és elősegíteni a tételes átvételt és átvizsgálást.
i.) Amennyiben a vásárló hiányt vagy sérülést észlel, kérjük, hogy azt 24 (huszonnégy) órán belül jelezze az alábbi elérhetőségeken és a futár jelenlétében jegyzőkönyvet vegyen fel:
A Kereskedő levelezési címe: 6721 Szeged, Szent Miklós utca 13.
E-mail: lerbolario@agami.hu
A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Korlátolt Felelősségü Társaság a kiszállítást megelőzően értesítést küld a vásárló részére a kézbesítés várható időpontjáról, a megrendelésben megadott elérhetőségeken.
A vásárló felelőssége gondoskodni arról, hogy az adott időszakban a csomag átvételét biztosítsa, vagy a rendelés kiszállítását megelőző 24 (huszonnégy) órán belül visszajelezzen, ha a szállítás időpontja nem megfelelő számára.
j.) Amennyiben az áru kiszállítás során a kézbesítés sikertelen, ennek tényéről a futár értesítést hagy, majd legfeljebb egy alkalommal ismét kísérletet tesz az áru kiszállítására.
Felhívjuk a figyelmét, hogy a vásárlónak felróható sikertelen kiszállítás költségét a vásárló tartozik viselni.
k.) Az AGAMI'93 KFT. nem felelős a weboldalon található árazási vagy egyéb adatbeviteli hibákért és fenntartja a jogot a félreértésen /árazási hibán/ stb. alapuló megrendelések törlésére, azaz az AGAMI'93 KFT. nem köteles a terméket hibás áron teljesíteni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő teljesítést, amelynek ismeretében a fogyasztó elállhat vásárlási szándékától.
l.) Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges.
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre.
Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának.
Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
m.) A vásárló kötelessége a vételár választott fizetési mód szerinti megfizetése.
A választott fizetési módtól a vásárló csak az AGAMI'93 KFT. előzetes hozzájárulásával térhet el.
a.) Amennyiben a megrendelés online vagy banki terminálon keresztül kifizetésre került, azonban a megrendelés összegének visszatérítése szükséges – pl. valamilyen rendszer hibából kifolyólag több alkalommal került kiegyenlítésre a megrendelés összege – az AGAMI'93 Kft. a megrendelés összegét visszatéríti, melynek időtartama 3-10 munkanapot vesz igénybe.
8. § PANASZKEZELÉS
Megrendelésével és a szállítással kapcsolatos reklamációit, észrevételeit ezen ÁSZF-ben megjelölt levelezési- és e-mail címünkre. Telefonon nem áll módunkban panaszokat fogadni.
A panaszt kivizsgáljuk és 30 napon belül megválaszoljuk. A panaszt és az arra adott választ 5 évig megőrizzük.
Amennyiben Ön fogyasztónak minősül, úgy Ön jogosult a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése – így különösen egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása – érdekében a békéltető testülethez fordulni.
Az eljárásra az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye, ennek hiányában a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye szerinti békéltető testület illetékes. Az eljárásra – az Ön erre irányuló kérelme alapján – a fentiek szerint illetékes testület helyett a kérelemben megjelölt békéltető testület illetékes.
A mi székhelyünk szerint illetékes békéltető testület neve és székhelyének postai címe:
Csongrád-Csanád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
E-mail cím: info@csmkik.hu
i.) Európai Bizottság online vitarendezési platform:
A vásárlónak lehetősége van arra, hogy az online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos panaszát online vitarendezési eljárás keretében kezdeményezze panasza bíróságon kívüli rendezését.
Az online vitarendezést a következő weboldalon kezdeményezheti, valamint szintén ezen az oldalon kaphat részletes tájékoztatást az online vitarendezés lehetőségéről és feltételeiről:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
j.) Bírósági eljárás: Fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Amennyiben Ön fogyasztónak minősül és fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.
Lehetősége van továbbá Önnek bírósághoz fordulni és jogait peres eljárás keretében érvényesíteni.
9.§ A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA
a.) Internetes vásárlások esetén a vásárló a szerződéstől a termék, több termék egyidejű megrendelése, de eltérő időpontokban történő szállítása esetén pedig az utoljára szolgáltatott termék átvételét követő 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélkül elállhat, ezt a jogát az említett határidőn belül a 45/2014. (II.26.) 22. § szakasz alapján a jelen ÁSZF mellékletét képező nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.
b.) Ezen elállási jogát a szerződés megkötésétől a termék megérkezéséig rendelkezésre álló időben is gyakorolhatja.
A vásárló áruátvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál a kereskedő köteles a vásárló által kifizetett vételár összegét haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzést követő 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni.
A vásárlónak visszajáró összeget a vevővel előre egyeztetett fizetési módnak megfelelően térítjük vissza.
A vásárló által kifizetett összeget a kereskedő mindaddig visszatarthatja, amíg az elállási jogot érvényesítő vevő a terméket nem küldte vissza, vagy a visszaküldés tényét kétséget kizáróan nem igazolta.
c.) A fogyasztó köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni vagy átadni.
A határidő betartottnak minősül, ha a 14 (tizennégy) napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
d.) A fogyasztó viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült közvetlen költséget.
Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
e.) Az AGAMI'93 KFT. jogosult az értékcsökkenés miatti levonást alkalmazni, ha a vásárló a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékben használta a terméket.
f.) Amennyiben a vásárlónak van rá módja a praktikusabb és gyorsabb ügyintézés érdekében ajánljuk, hogy a terméket eredeti, sértetlen állapotban és a csomagolásával együttesen küldje vissza a fenti címre.
g.) Tájékoztatjuk, hogy a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás jogát:
1. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
2. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
3. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
4. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
5. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
6. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
7. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
8. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
9. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
10. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
11. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
12. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
13. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállás jogát.
10. § A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA
a.) Az interneten történő vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.
b.) Az AGAMI'93 KFT. semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek vagy következtek be:
1. az interneten küldött és/vagy fogadott, nem a kereskedőtől származó bármilyen adat vagy információ okozta problémákért;
2. az internetes hálózat bármilyen működési hibájáért, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást;
3. bármilyen adatvesztésért;
4. bármely a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működésének következményeiért;
5. a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.
11. § ADATVÉDELEM
Az AGAMI'93 Kft.. kinyilvánítja, hogy adatkezelési tevékenységét – a megfelelő belső szabályok, technikai és szervezési intézkedések meghozatalával – úgy végzi, hogy az minden körülmények között megfeleljen AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETÉNEK – a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, a továbbiakban: Rendelet) – továbbá az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) rendelkezéseinek.
Az Adatvédelmi Tájékoztató a https://lerbolario-naturkozmetikum/adatkezelesi-tajekoztato weboldalon elérhető.
13.§ ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
a.) Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekre, valamint a felek jogviszonyára a Polgári Törvénykönyv, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törtvény, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5) Korm. rendelet, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormány rendelet valamint a mindenkori fogyasztóvédelmi rendelkezések az irányadóak.
b.) Jelen ÁSZF rendelkezéseit az AGAMI'93 KFT. – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni.
c.) Az AGAMI'93 KFT. az adataiban bekövetkezett minden változást és a szerződés teljesítése szempontjából lényeges egyéb változásokat köteles 15 (tizenöt) napon belül írásban közölni és azt a honlapján közzétenni.
d.) Az AGAMI'93 KFT. internetes honlapját https://lerbolario-naturkozmetikumok.hu/ látogatók kötelesek rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében.
Amennyiben a vásárló jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is látogatja a weboldalt és megrendelést ad le, azt a kereskedő jogosult úgy értelmezni, hogy vásárló az ÁSZF módosítását elfogadta.
Szeged, 2022. szeptember 25.
AGAMI'93 KFT.
(képviseli: Csonka Dániel Gábor ügyvezető)